Wtyczka Do Bloga

Czym jest WP-Technowiki

Wtyczka WP-Technowiki służy do automatycznego wzbogacania postów technologicznych i na tematy informatyczne linkami do wpisów Wiki na tematy kluczowe, firm i postaci. Pierwsza wersja tego plugina została wydana i zatwierdzona przez Wordpress 23 lipca 2009 roku. Jest dostępna pod adresem:

Aktualna wersja 1.1 powoduje, że napisanie w treści posta na blogu nazwiska postaci z listy Polacy w IT powoduje automatyczne zlinkowanie jej do wpisu bibliograficznego na Wiki. Wraz z rozwojem Wiki dochodzić będą kolejne wartościowe możliwości.

Rozważ subskrypcję bloga Polishwords albo któregoś mikrobloga z listy po prawej, aby być na bieżąco z projektem Polishwords WIKI.

Co zrobić gdy WIKI zostanie zaktualizowane?

Kiedy na Polishwords WIKI pojawi się nowa osoba, albo dodane zostaną nowe katalogi danych (np. firmy IT) nie musisz nic robić, wtyczka sama zaktualizuje swoją bazę danych.

Jak to działa?

Korzystasz normalnie ze swojego wordpressowego bloga, aby napisać o jakimś wydarzeniu podając nazwiska osób:
wordpressapi1.jpg

Kiedy włączysz podgląd albo opublikujesz wpis, wtyczka rozpoznaje nazwiska i linkuje je do odpowiednich wpisów na WIKI:
wordpressapi2.jpg

Pobierz, download

http://wordpress.org/extend/plugins/technowiki/

Potrzebujesz czegoś więcej?

Napisz: Formularz kontaktowy

Wsparcie

Jeżeli wtyczka przydaje Ci się, rozważ zakup w sklepie Przyjaciół Polskiej Akcji Humanitarnej. Mają naprawdę ciekawe gadżety, a cel ich sprzedaży jest szczytny.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License